Od 1 sierpnia do 30 września 2024 r. można będzie składać wnioski o wypłatę bonu energetycznego.
Wnioski przyjmowane będą w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wolanowie ul. Radomska 20, pok. Nr 4 - parter budynku Urzędu Gminy Wolanów.
Bon energetyczny, to świadczenie pieniężne dla gospodarstw domowych, których przeciętne dochody w 2023 r. nie przekroczyły 2.500 zł na osobę w gospodarstwie jednoosobowym albo 1.700 zł na osobę w gospodarstwie wieloosobowym. Świadczenie przysługiwać będzie jednorazowo za okres od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
Ustawa przewiduje kwoty świadczeń:
W przypadku, gdy główne źródło ogrzewania danego gospodarstwa domowego jest zasilane energią elektryczną (np. pompa ciepła czy piec akumulacyjny) i jest zgłoszone do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, bon energetyczny przyznaje się w wysokości:
Wniosek o przyznanie i wypłatę bonu energetycznego będzie można złożyć w formie papierowej lub elektronicznej według miejsca zamieszkania wnioskodawcy.
Urząd Gminy Wolanów
Radomska 20, 26-625 Wolanów
tel.centrala: 486186051, 486186067 fax: 486187941
e-mail: gmina{at}wolanow.pl
e-PUAP: /2l639fbui2/skrytka
Godziny urzędowania
poniedziałek: 7:30-16:30
wtorek, środa, czwartek: 7:30-15:30
piątek: 7:30-14:30