Wolanów dn. 26.02.2020 r.
Informujemy właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Wolanów o możliwości składania wniosków na realizację zadania usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest.
Dotacja przeznaczona jest na usunięcie wyrobów i materiałów zawierających azbest z terenu gminy. Dofinansowanie obejmuje demontaż, transport i utylizację wyrobów azbestowych. Dotacja nie obejmuje kosztów zakupu i montażu nowego pokrycia dachowego.
Właściciele nieruchomości, którzy posiadają wyroby zawierające azbest
i zamierzają je usunąć w 2020r. mogą złożyć wniosek wraz z załącznikami do Urzędu Gminy Wolanów w terminie do dnia 06.03.2020r. ( I piętro, pokój nr 10).
Koniecznym załącznikiem w przypadku rozbiórki budynku lub wymiany pokrycia dachowego jest uzyskanie stosownych zgłoszeń zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.
Szczegółowe informacje można uzyskać po nr tel. 48 380-36-53
Załączniki do pobrania:
Urząd Gminy Wolanów
Radomska 20, 26-625 Wolanów
tel.centrala: 486186051, 486186067 fax: 486187941
e-mail: gmina{at}wolanow.pl
e-PUAP: /2l639fbui2/skrytka
Godziny urzędowania
poniedziałek: 7:30-16:30
wtorek, środa, czwartek: 7:30-15:30
piątek: 7:30-14:30