Urząd Gminy Wolanów informuje, że wnioski o preferencyjny zakup węgla na rok bieżący będą przyjmowane do 15 grudnia. Złożenie wniosku nie gwarantuje dostawy węgla w roku bieżącym. Mieszkańcy, którzy w tym roku nie zakupią od Gminy węgla lub kupili go mniej, będą mogli wykorzystać cały limit w roku przyszłym. Kolejne wnioski będą przyjmowane po 8 stycznia 2023r. na okres od stycznia do kwietnia 2023r.
W ramach obecnie realizowanych dostaw dystrybucja węgla dla gospodarstw domowych odbywa się według kolejności składania wniosków. Dostawy węgla do Mieszkańców, których wnioski zostały rozpatrzone pozytywnie i którzy uiścili opłatę za zakup są realizowane sukcesywnie w zależności do ilości węgla jakim Gmina Wolanów realnie dysponuje.
Wcześniejsze wniesienie opłaty nie przyśpieszy dostawy węgla, dlatego prosimy o niedokonywanie opłat przed informacją z tutejszego Urzędu.
Urząd Gminy Wolanów
Radomska 20, 26-625 Wolanów
tel.centrala: 486186051, 486186067 fax: 486187941
e-mail: gmina{at}wolanow.pl
e-PUAP: /2l639fbui2/skrytka
Godziny urzędowania
poniedziałek: 7:30-16:30
wtorek, środa, czwartek: 7:30-15:30
piątek: 7:30-14:30